Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

Menu Hari Thaipussam..

Salam,
Hari ni orang2 JB dapat cuti sempena Thaipussam.. Kepada yang menyambut, aku ucapkan Selamat Hari Thaipussam. Hari ni, plan asal aku n En. Bb decide nak g tgk wayang cite Khurafat. Ingatkan nak bawak sekali si Tecik Tenonet tu, tapi memandangkan die sesema aku cadang nak anto die kat umah Madam Emak. Sekali Madam Emak kuar merayap pulak ngan Kak Ngah aku. So, kiteorang batalkan jek plan awal. Dok umah jek melayan si Tecik. Kat umah pulak, lauk2 sume tak beli lg sebab plan awal nak makan kat luar aje. Bler dah tak jadi, aku pon pening pale pk nak masak ape untuk mengisi perut kami laki bini. At last, ni jek la lauk yang aku masak untuk hari ni.. Nasib la, En. Bb aku ni tak banyak songeh bab makan, ape yang aku masak tu la yg die makan.. Alhamdulillah..

Telur Masak Kicap

Sambal Sardin

Ayam Goreng Serai Ayamas

Jangan tak percaya, lauk2 yang aku masak untuk siang ni, En. Bb n aku makan sampai abis. So, malam ni aku kne masak lain pulak sebab kteorang malas nak kuar. Aku decide nak masak ni pulak..

Bihun goreng
Ni pun habis jugak aku n En. Bb kejekan.. hehe,, Syukur alhamdulillah.. Cuti kami ari ni, kami abiskan lepaking kat umah jek, makan2.. main2.. last2 sume terbongkang depan tv.. hehe..

No comments:

Post a Comment