Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

Derma Darah

Salam,
Tajuk entry ni takde kaitan ngan aku. hehe.. aku nak cite pasal En. Bb aku yang rajin derma darah. Tiap2 kali ade Hospital yang datang wat Kempen Derma Darah kat ofis aku, mesti En. Bb akan join.. Aku? hahaha.. takde maknenye.. aku penakot banyak.. actually tak tau la aku takot ngn ape. padahal bukan tak pnah kena cucuk pn.. nak kate aku takot ngan darah, tak jugak.. tapi yang penting aku mmg takot.. hehe.. mayb sebab mase preggy dlu, pnah kne cucuk amik darah n aku rse sakit sgt kne amik darah kt lengan tu.. tu yg takot agaknye.. Ok. nak cite pasal derma darah ni. Kelmarin, 18/01/11 ofis aku ade terima kedatangan pihak Hospital Sultanah Aminah untuk Kempen Derma Darah.. En. Bb pun ape lagi, confirm2 la die nak turut same menderma darah die yang dah terlebih tu.. hehe,, Ade sorang member ofis kteorang ni, punye la takot nk g derma. tp dalam takot2 tu g derma jugak. hehe,, pelik aku. padahal dak lelaki tu. siap cakap kt kteorang, kalau kteorang tak tunggu die, die nak lari.. hahahha.. lawak tol. aku pulak, tiap2 kali En. Bb nak derma darah, aku mesti dok menyibuk temankan die. Yekla isteri mithali kan.. Yek2 jek.. saje nk memeriahkan suasana. bukan aku sorang ek, aku slalu ajak member kamcing aku Ija teman aku bikin kecoh kat dewan tu.. Jom layan gambo mase operasi derma darah tu dilakukan.. hehe..

En. Bb sempat senyum lagi

Tangan En. Bb
Darah  yang berjaya didermakan

Ni la member aku yang takot tu, hehe.. Samsul name die..

Ni, Encik Ai yang ajar aku peribahasa Hot2 Chicken Shit.. hehe

Yang kat tengah tu, member kamcing aku kat ofis.. Ija..
p/s: aku malu sebenarnya ni sebab mase aku taip n3 ni, En. Bb ade kat blakang aku.. Haha.. Pastu die suke ketawe2 kan aku.. Mengong.. hehe

No comments:

Post a Comment