Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 13, 2011

Cemburunyerrrrr....

Salam,
Kalau tengok tajuk entry aku kali ni mesti orang ingat pasal ikatan suami isteri aku n En. Bb..
Tapi sebenarnya takde kene mengena pong.. ehehe.. tapi ade kaitan ngan beliau jugak. Camni, selalu klau kiteorang kuar g makan kat fast food.. kat McD ke KFC ke,, aku selalu amik peranan g order makanan kat kaunter. En. Bb pulak akan g cari tempat duduk terbaik untuk kiteorg sambil dukung si Syairi.. Yang aku jelesnya,, tiap kali bila aku g beli makanan, t En. Bb g amik gambo die ngan Syairi, tanpa aku di sisi mereka.. actually tak kesah pn pasal aku takde.. yang geram tengok si syairi ngan ayah die.. dok tersengih2 dalam gambo tersebut happy bagai.. kalau aku yg amik gambo ngan Syairi, payah btol nak tengok die senyum.. gelak sakan apetah lagi.. Mase die kecik2 dulu tak kesah la kan.. ni skarang.. tengok la gambo die kat bawah ni.. sape tak cemburukan.. huhu..




Ini pulak gambo aku yang aku pernah test amik berdua ngan Syairi..





Begitulah keadaannya.. Salah ke kalau aku nak cemburu? Huhu...

No comments:

Post a Comment