Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

Ermmm... Nyumm.. Nyumm.. Sedap...

Salam,
Aku nak share ngan korang kek yang aku paling suka.. Suka sangat2.,,En. Bb pun tahu.. hehe.. rasenye sampai hari jadi aku yang ke 100 pun kalau panjang umur , beliau nak belikan aku kek ni pun aku tak kesah kot.. hehe.. sebab aku suke sangat... Syairi pon aku dah perkenalkan kek ni sejak die dalam kandungan lagi.. tapi jarang la dapat makan.. bler ade hari2 istimewa n ade rezeki lebih jek baru kteorang beli.. Tak mampu nak makan selalu.. hehe.. Kek tersebut adalah......................

*
*
*
*
*
*
*
*
..
Kek ni Kak Ipar aku yang perkenalkan mase besday anak die yang setahun mase 26/09/09,, hehe.. Mulai tarikh tersebut aku dah addict ngan kek tersebut.. sedap sangat.. tak muak.. makan mase sejuk lagi best tau... korang cube la.. Sedap tau.. Nyumm.. Nyum..

Masa besday aku yang ke - 24

En. Bb belikan sempenan kepulangan aku dari Induksi selama 3 minggu..

 Skarang ni aku pun ade rase terliur nak makan.. tengok gambo pon leh menggoyang iman.. hehe.. tapi takpe la.. tunggu gaji nnti.. beli satu slice pn jadi la.. hehe.. Syairi pn suke kek ni.. Kalau lambat bagi, die marah aku balik.. dok bebel2 n jerit2.. Hai la anak... hehe..

Sedang menikmati...

No comments:

Post a Comment