Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 18, 2011

Doakan Yang Terbaik Untuk Mereka

Salam,
Pagi ni aku dapat berita sedih dari officemate aku. Aku panggil die "Bro".. Bro btau aku adik die sekarang ade kat ICU,, Aku memang tau adik die sakit.. tp Bro ade cakap ngn aku dh sihat.. alhamdulillah..  tup.. tup pagi ni aku dengar adik die dh koma n dah masuk ICU..  yang wat aku lebih terperanjat adik bro tu skarang tengah pregnant anak kembar.. Dah 6 bulan.. Doktor btau nak bersalinkan awal.. Aku terperanjat sangat dengar cite ni sampai aku tak tau nak cakap ape kat Bro.. Aku tau berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.. Sebagai kawan aku cume bole cakap sabar2 banyak.. Aku doakan adik Bro akan sihat seperti sedia kala n anak2 die pun sihat n selamat sume.. Kepada sesape yang bace blog aku ni, aku harap sangat kalian dapat doakan kesejahteraan adik Bro dan anak2 die.. Semoga semuanya berjalan lancar dan baik2 belaka.. Kepada Bro, Yana, Nazrul n Syairi doakan agar adik Bro dan anak2 cepat2 sembuh n sihat hendaknya.. Aminnn...

No comments:

Post a Comment