Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 20, 2012

Cuti-cuti Malaysia Part#4 "Tagal", Sungai Moroli, Kg. Luanti Baru.

Salam,
Sambung lagi kisah percutian kami di Sabah,, Dengan motto gambar yang telah diambil tak baik jika disimpan begitu sahaja,, haha.. 
Destinasi ke-4 kami ke Sungai Moroli,,  
Mula-mula KakLong Ummi cakap datang situ nak bagi ikan makan.. 
Hek elehh.. dalam hati ummi berkata..
 Ape daa datang jauh-jauh semata nak bagi ikan makan..
 Tapi bila dah datang.. amboiii.. Tahap kejakunan terserlah okehhh.. 
Ape tak nya.. Ikan kelah sebesar-besar kaki tu datang dekat-dekat kita sambil mulut patuk2 dekat tangan kita yang ada makanan tu... Mana Mak Jemah ni tak jakun.. Apa kehal jinak benor ikan ni..
Nak masuk kat situ kena bayar tapi tak ingat RM brape.. hehe.. 
Bila bayar tiket dapat seorang sebungkus makanan ikan..
Serius seronok sungguh,, dapat pegang ikan kelah besar-besar,,
Sungai ni sungai terpelihara..
So, memang tak boleh tangkap ikan dekat situ,,
Makanan pun tak boleh bagi sesuka hati,, 
Tak boleh ko main nak campak roti gardenia yang dah nak expired tu.. haha..
Jom layan gambar.. Gambar ikan tak dapat tunjuk kat sini,, 
Sebab dalam kamera adik ummi..


Jambatan gantung pun ada..








Gigitan Manja dari Cik Kelah..



Next Destination: Poring Hot Spring

1 comment:

  1. bestnya....lama betul tak naik jambatan gantung nie.....

    ReplyDelete