Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 11, 2011

Sebelum ni tak pernah pun...

Ni masa umur 3 bulan.. Sekarang tak dapatnya nak pakai cool fever tu lama2..
 Salam.. 
Semalam ummi cuti.. En. Q demam.. huhu.. tapi alhamdulillah hari ni dah kurang sikit..
Puncanye mungkin sebab die kena cucuk kot.. Ari Selasa ummi ngn En. Hubby bawak dia g klinik..
Nak cucuk untuk umur Setahun Setengah.. kali ni cucuk kat lengan.. sebelum-sebelum ni cucuk kat peha..
Yekla dah besar kot.. tu yg tukar pulak cucuk kat lengan.. lagi pun pasni dah tak payah g cucuk lagi..
Dari umur sebulan sampai la yang kelmarin, kalau kena cucuk  En. Q ni tak pernah nangis.. Bila kena cucuk die merengek jap.. Pastu dah ok.. Macam kelmarin pas kena cucuk, dengan selambanya boleh g main kat playground kat klinik tu.. hehe.. Pastu dah main takmo balik okies.. tu yang tak berapa berkenan nk bawak die g playground.. kena cucuk tak nangis, bila ajak balik nangis pulak sebab nak main lagi.. Pastu malam tu, MIL datang umah berbuka sesame.. Ngan SIL.. haruslah ada budak2 tecik yang datang jugak.. dan En. Q ni kemain suka asyik berlari jek dalam umah.. sambil ketawa.. Ummi tak sempat nk snap gambo sebab bz kat dapur.. Bila sume dah balik.. rasa badan die dah panas.. Adoyyai.. nasib baik bagi makan ubat die nak n siap minta lagi.. Sebelum ni kena cucuk tak pernha demam pun,, Ummi pun satu noty jugak,, Doktor cakap bila sampai umah, terus bagi ubat,, ummi lupa sebab dok sibuk sediakan juadah buka puasa.. Nasib baik En. Q demam tak lama.. tadi tepon Madam Emak, alhamdulillah dia dah sihat sepenuhnya.. Aminn..

2 comments:

  1. demam jugak ye qusyairi..sama la ngan aiz 2hr lpas..

    ReplyDelete
  2. Tu la.. sebelum tak demam pun.. hehe

    ReplyDelete