Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

Pesta Buih.. Oppss..

Salam..
Tajuk agak suspen kan.. hehhe..
Weekend yang lepas ni kiteorang satu family balik kampung kat Segamat..
Every month mesti balik punye jenguk MIL.. kat sane si budak tecik ni memang la jadi tumpuan.. Asyik ngekor jek mane Tok Mak nye pegi.. Pagi2 celik mata dah panggil Tok Mak.. Bahh.. sambil tunjuk2 pintu nak kuar.. Actually En. Q ni semua orang di panggilnya bah.. hehe.. tak pandai lagi.. Hatta ummi sekalipun dipanggilnye bah.. hehe.. balik semula cite tadi.. die ajak Tok Mak nye g bagi ayam makan.. memang obesiti la ayam2 MIL tu kalau budak tecik ni ade kat kampung... hehe..bila dah merayap pepagi tu kan.. badan mesti la melekit.. tak selesa, so dalam pukul 11 lebih, ummi buat la pesta sikit untuk budak tecik ni..Memang sangat suke okeh.. Kalau buat sampai malam pun takpe agaknye.. hehe..







Camtula xtvt 2 kali sehari En. Q ni kat kampung.. di waktu-waktu senggang pulak En. Q Ummi ni lebih gemar bersukan dan melakukan xtvt-xtvt yang boleh mendatangkan peluh supaya dapat buat pesta buih lagi.. hehhe




4 comments:

  1. wahhh qusyairi dah boleh bw basikal ke?

    ReplyDelete
  2. ummiaiz: tak reti lagi.. die duduk jek atas tu.. sibuk benor nak naik.hehe

    ReplyDelete