Lilypie Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie 5th Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie 1st Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 15, 2010

Salam Perkenalan,, Yeyeh..

Salam,
Rasa lame btol aku tak update blog. Idea nak bercerita memang banyak. Tapi kemalasan yang tahap cipan ni mengatasi segala-galanya.. hehe..Sangat2 seronok.. tu yang mampu aku ungkapkan perasaan bagi seorang blogger yang baru seperti aku.. hehe.. Hari ni aku tgk dh ade 4 Followers.. hehe.. Pada aku tu dh cukup bermakna.. (padahal orang lain dah beribu2.. baru 4 nk kecoh..) hehe.. tak kesah la.. yg penting aku hepi.. Kepada Kak Jiey, Kak ZuraSekamar Rindu n Kakak.. Terima kasih banyak sebab sudi follow blog sy yang tak seberapa ni... *blushing*
Salam Perkenalan...

Yeyeh,,, Dah ade 4... Yahhuuuu,,,

No comments:

Post a Comment